C U P R I N S
ARGUMENT // După un an, Monica Onojescu
ANCHETĂ // (Mai) pot fi motivați elevii să citească? Cum?, Monica Onojescu
LECTURI ÎN OGLINDĂ // Rolul inferențelor în receptarea textelor, Florentina Sâmihăian
LECTURI ÎN CLASĂ // Un model de învățare a strategiilor de comprehensiune a textului. Diagrama Venn, Ana Boariu
LECTURI ÎN CERCURI // Vești din Sighet, Odarca Bout
DUS-ÎNTORS // Exerciții de lectură sau cum să motivezi un copil să citească o carte “grea”, Loredana Carcea
IDEI // Zece feluri de a-i motiva pe elevi pentru lectură, Emilia Borza; Există lecții de demnitate? Există lecții de libertate? Mariana Șologan
BUN DE LECTURĂ // Scrisoare cu MĂRȚIȘOARE de la consilieri și elevi
INTERVIU // ... cu Luminița Medeșan
ARE CUVÂNTUL // Cărțile anului 2015 pentru copii, Alina Petri
SEMNALE // O întâlnire de poveste, Cosmina Tămaș; Tușe culturale, schițe pentru viitor, Laura Dănăilă; Lansarea la Cluj a clubului Fanbook pentru adolescenți, Bianca Voinescu; Puțin peste linie…, Mihaela Nicolae; Seratele Inter Artes, Corina Dindelegan; Lecturi specifice. Suporturi și hermeneutici. Simpozion ANPRO, ediția a XVI-a
CONSILIERI AI LECTURII // Dragoste cu de-a sila, Nic Sârbu; Sunt în clasa a XII-a. (Încă) citesc, Cristina Neculăeș
EXTRASE // Mize și contexte, Alina Pamfil
FILE DECUPATE // De-a v-ați ascunselea în “noaptea înstelată”, Marinela Scripcariu
Mai multe informații sunt disponibile pe site-ul www.anpro.ro.
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș
Adaugă în Coș